Zobrazeno 1 - 10
of 28 408
pro vyhledávání: '"Learning difficulty"'
Autor:
项东方1
Publikováno v:
Journal of Eastern Liaoning University (Social Sciences). 2024, Vol. 26 Issue 4, p118-121. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Catroppa, Cathy1,2,3 cathy.catroppa@mcri.edu.au, Morrison, Elle1 noor.khan@mcri.edu.au, Ryan, Nicholas P.1,2,3,4 cathy.catroppa@mcri.edu.au, Khan, Noor1 stella.moe@mcri.edu.au, Botchway-Commey, Edith N.1 chandelle.piazza@mcri.edu.au, Moe, Stella1 kaitlyn.corso@mcri.edu.au, Piazza, Chandelle1 gabriel.rae@mcri.edu.au, Corso, Kaitlyn1 crbull@deakin.edu.au, Rae, Gabriel1 mcintoshe1@student.unimelb.edu.au, Bull, Catherine1 vicki.anderson@rch.org.au, McIntosh, Emma1 louise.crowe@mcri.edu.au, Anderson, Vicki1,2,3 nikita.tuli@mcri.edu.au, Crowe, Louise1,2,3, Stonier-Kipen, Claire5 cstonierkipen@gmail.com, Sood, Nikita Tuli1
Publikováno v:
COVID. Sep2023, Vol. 3 Issue 9, p1233-1243. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
As learning difficulty is crucial for machine learning (e.g., difficulty-based weighting learning strategies), previous literature has proposed a number of learning difficulty measures. However, no comprehensive investigation for learning difficulty
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2205.07427
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Yaşadıkça Eğitim, Vol 38, Iss 1, Pp 54-69 (2024)
In this study, the effect of four operations-based digital game applications on the basic mathematics skills of students at risk of math learning difficulties was examined. In this context, the study was designed as a mixed research method. Quantitat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f20ead76758b4f27b9509cc0860c1cf2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.