Zobrazeno 1 - 10
of 134
pro vyhledávání: '"Learning companion"'
Autor:
Elena A. Tolkacheva, Sergei G. Ivanov
Publikováno v:
Развитие образования, Vol 5, Iss 4, Pp 79-86 (2022)
Introduction. The methodological support of the educational process is considered from the point of view of the didactic construction of the information environment of education using technical pedagogical tools in the implementation of the pedagogic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c19ec3d707524387869faf7b44c8a9f9
Autor:
Yun, Hae Seon
Technologien wie Sensoren können dabei helfen, die Fortschritte und Zustände der Lernenden (z.B. Langeweile, Verhaltensweisen des Aufgebens) zu verstehen, und diese erkannten Zustände können genutzt werden, um ein Unterstützungssystem zu entwick
Externí odkaz:
http://edoc.hu-berlin.de/18452/31503
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 9, Pp 6642-6660 (2021)
Teaching programming to children has attracted significant research in recent decades. In our previous work, we co-designed the learning companion called Alcody with children between 10–12 years old who had some previous programming knowledge. Alco
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/032dbc9e0774413aa946ba17776c856e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.