Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"Learning co-design"'
Publikováno v:
Journal of Interactive Media in Education, Vol 2022, Iss 1 (2022)
The way we learn is changing, and this requires seeking learner-centred pedagogical strategies. Based on this idea, this paper is about the process of construction and validation of a pedagogical model approach based on the perspectives of co-design,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/552b1667e0d4450aaee1d7fe3e6b0349
Publikováno v:
Revista Latinoamericana de Tecnología Educativa, Vol 18, Iss 2, Pp 151-169 (2019)
Este artículo se centra en el análisis de un proceso co-diseño de prácticas educativas abiertas (PEA) para el desarrollo de competencias transversales en el contexto de una universidad a distancia. A través de la participación activa de profeso
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3904b9d2326f4af9bb5e1c71db5fb08e
Publikováno v:
European Distance and E-Learning Network (EDEN) Conference Proceedings. (1):483-492
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=846127
Publikováno v:
International Review of Research in Open and Distributed Learning, Vol 18, Iss 6 (2017)
This paper presents a case study of the co-design process for an online course on Sustainable Development (Degree in Tourism) involving the teacher, two students, and the project researchers. The co-design process was founded on an inquiry-based and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e7ae65a0304747ceaf6a066efd3c927a
Publikováno v:
DIGITUM. Depósito Digital Institucional de la Universidad de Murcia
instname
instname
La participación en entornos de aprendizaje masivos y abiertos confiere un nuevo protagonismo al aprendiz en cuanto individuo que, conectado con otros y con los recursos a su alcance, aprende de manera autónoma. En la presente investigación nos ap
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Interactive Media in Education; Vol 2022, No 1 (2022); 6
The way we learn is changing, and this requires seeking learner-centred pedagogical strategies. Based on this idea, this paper is about the process of construction and validation of a pedagogical model approach based on the perspectives of co-design,
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.