Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Learning Mindset"'
Autor:
Francesca Mastrogiacomi
Publikováno v:
Italian Journal of Educational Technology (2024)
This paper explores how the role of educators is transforming into that of facilitators of change. The main idea is prioritising human learners, enhancing their capacity to learn autonomously, and seamlessly integrating upcoming technologies into an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5c9b1f9b9ad64135ab448e9963e7fa73
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Higher Education, Skills and Work-Based Learning, 2020, Vol. 10, Issue 3, pp. 567-580.
Autor:
Harvey, Veronica Schmidt, author, De Meuse, Kenneth P., author
Publikováno v:
The Age of Agility : Building Learning Agile Leaders and Organizations, 2021, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190085353.003.0019
Autor:
Rupčić, Nataša
In his book, Learning Mindset for Leaders: Leveraging Experience to Accelerate Development, published in 2020, Steve Terrell (2020) offers readers an abundance of suggestions on how to develop and improve their learning ability as the key capability
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::cd5bd8bdaae5510ad954b46157421d24
https://doi.org/10.1108/tlo-04-2022-282
https://doi.org/10.1108/tlo-04-2022-282
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kudym, Molly R., 0000-0001-9311-942X
Teacher mindsets are the subject of research due to their importance in understanding teacher retention and success. Building on past growth mindset research, I argue that mindsets are related to a teachers’ motivations for becoming a teacher and t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::48f7c55073ab3978383ce1e997b12876
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.