Zobrazeno 1 - 10
of 2 614
pro vyhledávání: '"Learning Analytic"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Olufunke Oladipupo, Seth Samuel
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 10315-10333 (2024)
The connection between student-staff interaction, students’ positive outcomes, and institutions has been widely studied as a key focus of research on student engagement and quality learning in higher education. In this study, a learning analytic ap
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ccbf06a6bfbb47199f15c18647c12100
Autor:
Zhou, Jin1 (AUTHOR) zhoujin@ahnu.edu.cn, Ye, Jun-min2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Interactive Learning Environments. Dec2024, Vol. 32 Issue 10, p6997-7013. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yulia Yu. Dyulicheva
Publikováno v:
Вопросы образования, Iss 1 (2024)
The study is devoted to the automatic identification of manifestations of various components and sources of student agency from the texts of reviews of MOOCs, as well as descriptions of internal and external transformation among students in the proce
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e555406f81d94fcda2b2e7a7e6f867b2
Publikováno v:
In Learning and Motivation February 2022 77
Autor:
Farooq, Omar1 (AUTHOR), Singh, Parminder1,2 (AUTHOR) parminder.singh@um6p.ma, Hedabou, Mustapha2 (AUTHOR), Boulila, Wadii3,4 (AUTHOR) parminder.singh@um6p.ma, Benjdira, Bilel3,5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Sensors (14248220). Mar2023, Vol. 23 Issue 5, p2427. 29p.
Autor:
Parker, Gordon, Spoelma, Michael J., Tavella, Gabriela, Alda, Martin, Hajek, Tomas, Dunner, David L., O'Donovan, Claire, Rybakowski, Janusz K., Goldberg, Joseph F., Bayes, Adam, Sharma, Verinder, Boyce, Philip, Manicavasagar, Vijaya
Publikováno v:
In Journal of Affective Disorders 15 February 2021 281:505-509