Zobrazeno 1 - 10
of 261
pro vyhledávání: '"Learner motivation"'
Autor:
Noble Po-Kan Lo
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
IntroductionThis research project examines student perspectives on independent learning in the United Kingdom and Hong Kong. Independent learning describes learning undertaken by students outside of standard institutional learning environments. Prior
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/69b3487e26474a8399cf194e92a2030c
Publikováno v:
Вопросы образования, Iss 1 (2024)
Our starting point was the often-overlooked understanding that motivation problems aren't a diagnosis but a symptom. They indicate the actual issue - an environment insufficient for fulfilling autonomy needs, which often escapes the attention of teac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a824bb7860ae4485985808cf5c3c6100
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yıldırım, Ibrahim, Cırak-Kurt, Sevilay
Publikováno v:
EDUCATION REFORM JOURNAL. 7(1):1-15
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1084268
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nishat Tasneem
Publikováno v:
Lensa: Kajian Kebahasaan, Kesusastraan, dan Budaya, Vol 11, Iss 1, Pp 107-123 (2021)
In the face of the ongoing pandemic crisis in the country, the tertiary level education context of Bangladesh has predominantly resorted to online and distance learning modules. While such virtual English as Foreign Language (EFL) classes have undoub
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6833513474fe40f9b3a5d78be5304161