Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Learner Evaluation"'
Autor:
Hofmeyr, Michael Frederick
Publikováno v:
外国語教育のフロンティア. 3:207-218
教材研究
The significant impact of learner attitudes and perceptions on language learning outcomes has been increasingly recognised in the applied linguistics literature. This paper briefly outlines four types of activities used in two Engli
The significant impact of learner attitudes and perceptions on language learning outcomes has been increasingly recognised in the applied linguistics literature. This paper briefly outlines four types of activities used in two Engli
Autor:
Desiree Lie, John Boker, Sonia Crandall, Chistopher DeGannes, Donna Elliott, Paula Henderson, Cheryl Kodjo, Lynn Seng
Publikováno v:
MedEdPORTAL, Vol 5 (2009)
Abstract In 2006, a 67-item curriculum needs-assessment tool named Tool for the Assessment of Cultural Competency Training (TACCT), containing 5 domains of learning specified for cultural competency training, was published on MedEdPORTAL. Since then,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/356030c4345543baac4bc0ebae7c91f8
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.