Zobrazeno 1 - 10
of 185
pro vyhledávání: '"Lean logistics"'
Publikováno v:
International Journal of Lean Six Sigma, 2024, Vol. 15, Issue 7, pp. 1555-1579.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJLSS-01-2021-0008
Publikováno v:
Production and Manufacturing Research: An Open Access Journal, Vol 12, Iss 1 (2024)
ABSTRACTThe paper presents a new Lean Logistics tool specifically designed for Engineer and Design-To-Order (ETO and DTO) industrial environments. The new tool, namely Plan For Every Order (PFEO), conceptually derives from the well-known Plan For Eve
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d7352c5ee704c89805292893552e6dd
Publikováno v:
Social Sciences and Humanities Open, Vol 10, Iss , Pp 100945- (2024)
The objective of the work was to enhance the competitiveness of e-commerce and to mitigate the disadvantages associated with it, such as the untimely delivery of purchased products. This was to be achieved through the implementation of a proposed met
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8e7d318dd91843858263ae7410dc9e2c
Publikováno v:
Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія Геологія. Географія. Екологія, Iss 57, Pp 234-250 (2022)
Research problem introduction. The main research goal of this paper is to provide the lean-logistics geosystem research concept as a contemporary approach of constructive geography closely connected with industry as a part of the service sector based
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/222d9bec9fed4e20b4675471db24a354
Publikováno v:
Agricultural Economics (AGRICECON), Vol 67, Iss 4, Pp 136-143 (2021)
The research article's primary aim was to provide a comprehensive and systematic view of a new dimension of logistics in the form of logistics innovations in agricultural enterprises in Slovakia. The intention thereof was to define and then analyse s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d31afb9c88cc41b2ac142f6a77d10c20
Publikováno v:
Advances in Sciences and Technology, Vol 13, Iss 3, Pp 67-75 (2019)
The main aim of this paper was to analyze the actual state of buying and selling cut-flowers in a chosen company. New controlling system was suggested for this company on the basis of collected and consequently separated, compiled and organized data.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/92e8261da9004601b2b28631153b40f6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.