Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Leal, Isabel M."'
Autor:
Bernardi, Karla, Shah, Puja, Lyons, Nicole B., Olavarria, Oscar A., Alawadi, Zeinab M., Leal, Isabel M., Holihan, Julie L., Bass, Barbara L., Jakey, Colleen E., Kao, Lillian S., Ko, Tien C., Kuo, Paul C., Loor, Michele M., Zheng, Feibi, Liang, Mike K.
Publikováno v:
In Surgery April 2020 167(4):743-750
Autor:
Mueck, Krislynn M. *, Leal, Isabel M., Wan, Charlie C., Goldberg, Braden F., Saunders, Tamara E., Millas, Stefanos G., Liang, Mike K., Ko, Tien C., Kao, Lillian S.
Publikováno v:
In Surgery April 2018 163(4):680-686
Autor:
Alawadi, Zeinab M., Leal, Isabel M., Flores, Juan R., Holihan, Julie L., Henchcliffe, Blake E., Mitchell, Thomas O., Ko, Tien C., Liang, Mike K., Kao, Lillian S.
Publikováno v:
In Journal of the American College of Surgeons January 2017 224(1):26-34
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Formación universitaria, Volume: 8, Issue: 3, Pages: 15-26, Published: 2015
Se presenta una propuesta basada en el uso de la pizarra digital interactiva como apoyo al desarrollo de la observación y su dimensión creativa, dentro del proceso de enseñanza/aprendizaje del diseño en cursos universitarios. En la formación del
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______614::91c6421db698f7018d6b6874f9f83599
http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0718-50062015000300003&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0718-50062015000300003&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Hispanic Journal of Behavioral Sciences; Feb2017, Vol. 39 Issue 1, p3-18, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.