Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Leach, Ryan C."'
Publikováno v:
Open Psychology, Vol 1, Iss 1, Pp 168-184 (2019)
The generation effect is the memory benefit for information that is self-generated compared to read. This effect is robust for both younger and older adults. Recent work with younger adults has shown that the generation effect for context memory (i.e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f132f74e022c47fbb6563ec44838b85a
Autor:
Leshikar, Eric D., Leach, Ryan C., McCurdy, Matthew P., Trumbo, Michael C., Sklenar, Allison M., Frankenstein, Andrea N., Matzen, Laura E.
Publikováno v:
In Neuropsychologia November 2017 106:390-397
Publikováno v:
In Journal of Memory and Language February 2017 92:202-216
Autor:
Burden, Camill1 (AUTHOR), Leach, Ryan C.1 (AUTHOR), Sklenar, Allison M.1 (AUTHOR), Urban Levy, Pauline1 (AUTHOR), Frankenstein, Andrea N.1 (AUTHOR), Leshikar, Eric D.1 (AUTHOR) leshikar@uic.edu
Publikováno v:
Brain & Behavior. Dec2021, Vol. 11 Issue 12, p1-10. 10p.
Publikováno v:
Instructional Science, 2012 Jul 01. 40(4), 711-730.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43574710
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Authentic Problem Solving & Learning in The 21st Century; 2015, p249-265, 17p