Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"LeRoy, Barbara"'
Autor:
Leroy, Barbara A.
Grounded Theory methodology was employed to investigate the experience of school from kindergarten through grade twelve for seven students currently enrolled in a senior Alternate Education Program. The conceptual model generated from interviews, doc
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2429/11692
Publikováno v:
Disability and Community
Publikováno v:
Social Work, 1996 Nov 01. 41(6), 668-676.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23718470
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Best Practice in Mental Health. Winter2007, Vol. 3 Issue 1, p16-25. 10p. 2 Charts.
Publikováno v:
Journal of Intellectual & Developmental Disability. Dec2002, Vol. 27 Issue 4, p273-280. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Samuel, Preethy S., Marsack, Christina N., Johnson, Lisa A., LeRoy, Barbara W., Lysack, Catherine L., Lichtenberg, Peter A.
Publikováno v:
Occupational Therapy in Health Care; Jan2017, Vol. 31 Issue 1, p1-19, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.