Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"LeJeune, Lauren"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Samudre, Mark D.1 (AUTHOR) msamudre@mailbox.sc.edu, LeJeune, Lauren M.1 (AUTHOR), Anderson, Eric J.2 (AUTHOR), Viotto, Jacqueline A.1 (AUTHOR), Brock, Matthew E.3 (AUTHOR), Nichols, Hannah4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Exceptional Children. Jan2024, Vol. 90 Issue 2, p164-185. 22p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
LeJeune, Lauren M
Certainly the educational issues of students with and at-risk for emotional and behavioral disorders (EBD) are complex and multi-faceted (Forness, Freeman, Paparella, Kauffman, & Walker, 2012; Lane, Walker, Crnobori, Oliver, Bruhn, & Oakes, 2013; Wag
Externí odkaz:
http://etd.lsu.edu/docs/available/etd-07102015-140026/
Autor:
Lejeune, Lauren Alissa
This thesis presents a program to develop fraction proficiency in gifted students who have skipped grades. The program was piloted with 31 gifted and advanced students in grades 6 and 7, and qualitative data on their performance is presented. Also pr
Externí odkaz:
http://etd.lsu.edu/docs/available/etd-07062011-133533/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Behavior Analysis in Practice; 20240101, Issue: Preprints p1-15, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.