Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"LeClair RJ"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The Impact of Changing Step 1 to Pass/Fail Reporting on Anxiety, Learning Approaches, and Curiosity.
Autor:
LeClair RJ; Department of Basic Science Education, Virginia Tech Carilion School of Medicine, Roanoke, VA USA., Binks AP; Department of Basic Science Education, Virginia Tech Carilion School of Medicine, Roanoke, VA USA., Gambala CT; Office of Academic Affairs, Tulane University School of Medicine, New Orleans, LA USA., Brenner JM; Donald and Barbara Zucker School of Medicine at Hofstra/Northwell, Hempstead, NY USA.; New York University Grossman Long Island School of Medicine, Mineola, USA., Willey JM; Donald and Barbara Zucker School of Medicine at Hofstra/Northwell, Hempstead, NY USA.
Publikováno v:
Medical science educator [Med Sci Educ] 2023 Sep 18; Vol. 33 (5), pp. 1197-1204. Date of Electronic Publication: 2023 Sep 18 (Print Publication: 2023).