Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"LeBlanc, Vanessa T"'
Autor:
PRATT, NICOLE L., ELLETT, LISA M. KALISCH, SLUGGETT, JANET K., GADZHANOVA, SVETLA V., RAMSAY, EMMAE N., KERR, MHAIRI, LEBLANC, VANESSA T., BARRATT, JOHN D., ROUGHEAD, ELIZABETH E.
Publikováno v:
International Journal for Quality in Health Care, 2017 Feb 01. 29(1), 75-82.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48519126
Autor:
Pratt, Nicole L., Kalisch Ellett, Lisa M., Sluggett, Janet K., Ramsay, Emmae N., Kerr, Mhairi, LeBlanc, Vanessa T., Barratt, John D., Roughead, Elizabeth E.
Publikováno v:
In Social Science & Medicine November 2015 145:1-6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kalisch Ellett, Lisa M., Pratt, Nicole L., Sluggett, Janet K., Ramsay, Emmae N., Kerr, Mhairi, LeBlanc, Vanessa T., Barratt, John D., Gilbert, Andrew L., Roughead, Elizabeth E.
Publikováno v:
Journal of Pharmacy Practice & Research; Jun2018, Vol. 48 Issue 3, p222-230, 9p, 2 Charts, 4 Graphs
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Andre Q Andrade, Jean-Pierre Calabretto, Nicole L Pratt, Lisa M Kalisch-Ellett, Gizat M Kassie, Vanessa T LeBlanc, Emmae Ramsay, Elizabeth E Roughead
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research
Background Digital technologies can enable rapid targeted delivery of audit and feedback interventions at scale. Few studies have evaluated how mode of delivery affects clinical professional behavior change and none have assessed the feasibility of s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c7f13b0c55d998cd9fba2fbfdf6d7a72
https://hdl.handle.net/11541.2/29561
https://hdl.handle.net/11541.2/29561
Autor:
André Queiroz de Andrade, John D. Barratt, Kerrie Westaway, Anna K Moffat, Natalie Blacker, Vanessa T. LeBlanc, Nicole L. Pratt, Lisa Kalisch-Ellett, Elizabeth E. Roughead
Publikováno v:
BMJ Open
BMJ Open, Vol 10, Iss 10 (2020)
BMJ Open, Vol 10, Iss 10 (2020)
ObjectiveEducational, and audit and feedback interventions are effective in promoting health professional behaviour change and evidence adoption. However, we lack evidence to pinpoint which particular features make them most effective. Our objective
Autor:
Emmae N. Ramsay, Andrew L. Gilbert, Janet K. Sluggett, John D. Barratt, Lisa M. Kalisch Ellett, Elizabeth E. Roughead, Mhairi Kerr, Nicole L. Pratt, Vanessa T. LeBlanc
National interventions to promote HMRs, comprising patient‐specific prescriber feedback and tailored educational materials for patients and clinicians, were conducted in 2004, 2006 and 2011 through the Veterans’ Medicines Advice and Therapeutics
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f0438bbd56509d21d44ac6347d475a8f
https://hdl.handle.net/11541.2/132622
https://hdl.handle.net/11541.2/132622