Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"LeBeau, Kelsea"'
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research, Vol 22, Iss 3, p e15330 (2020)
BackgroundSnapchat has seen one of the most rapid, and unprecedented, growths in the history of social networking sites and social media with 3 billion Snapchats sent daily. In 2015, Snapchat introduced a new feature, Snapchat Discover, providing a u
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f591902708824862bfa5d2faf99100d7
Publikováno v:
JMIR mHealth and uHealth, Vol 7, Iss 5, p e13019 (2019)
BackgroundThe continuous development of mobile apps has led to many health care professionals using them in clinical settings; however, little research is available to guide occupational therapists (OTs) in choosing quality apps for use in their resp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3c2755c10101403b9c7e31084e53e5b4
Autor:
LeBeau, Kelsea, Collins, Sarah, Zori, Gaia, Walker, Drew, Marchi, Emily, Pomeranz, Jamie L., Hart, Mark
Publikováno v:
Palliative & Supportive Care; Jun2024, Vol. 22 Issue 3, p432-443, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stetten, Nichole1 n.e.stetten@phhp.ufl.edu, LeBeau, Kelsea2, King, Lindsey3, Pomeranz, Jamie1
Publikováno v:
JMIR Serious Games. Oct-Dec2022, Vol. 10 Issue 4, p148-160. 13p.
Autor:
Classen, Sherrilene, Wandenkolk, Isabelle C., Mason, Justin, Stetten, Nichole, Hwangbo, Seung Woo, LeBeau, Kelsea
Publikováno v:
Safety; Dec2023, Vol. 9 Issue 4, p77, 18p
Autor:
King, Lindsey M.1 (AUTHOR) Linking@ufl.edu, LeBeau, Kelsea2 (AUTHOR), Hart, Mark3 (AUTHOR), Vacca, Raffaele4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Community Psychology. Sep2021, Vol. 49 Issue 7, p2658-2678. 21p. 2 Diagrams, 7 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.