Zobrazeno 1 - 10
of 153
pro vyhledávání: '"Le HM"'
Publikováno v:
Tropicultura, Vol 34, Iss s, Pp 20-30 (2016)
The Vietnamese ministry of education and training (MOET) has instructed universities to implement a credit-based education model that includes the training of skills. This paper discusses three issues in implementing the model; namely: (i) difficulty
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/acf6269fd8f944ffbbf6acd60a8ac4ca
Autor:
Edward W. Boyer, Da Silva M, Joy Collins, Giovanni Traverso, Hen-Wei Huang, Annie Feng, Jacqueline N. Chu, Farah Dadabhoy, Marc H. Raibert, Peter R. Chai, Le Hm, Chin Hur
ObjectiveTo understand the acceptability of patient-facing mobile robotic systems on a national scale, conduct a pilot feasibility study to deploy and measure satisfaction associated with clinical evaluation using a mobile telehealth robot in the eme
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7c25d41e69934aabadb936125c17f321
https://doi.org/10.1101/2020.09.30.20204669
https://doi.org/10.1101/2020.09.30.20204669
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.