Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Le Dantec, Christophe"'
Making decisions about time: Event-related potentials and judgements about the equality of durations
Autor:
Paul, Isabelle, Wearden, John, Bannier, Dorian, Gontier, Emilie, Le Dantec, Christophe, Rebaï, Mohamed
Publikováno v:
In Biological Psychology 2011 88(1):94-103
Autor:
Le Dantec, Christophe, Gontier, Emilie, Paul, Isabelle, Charvin, Heïdi, Bernard, Christian, Lalonde, Robert, Rebaï, Mohamed
Publikováno v:
In Acta Psychologica May 2007 125(1):85-98
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Vision Research
Vision Research, Elsevier, 2014, 99 (12), pp.5-11. ⟨10.1016/j.visres.2013.09.006⟩
Vision Research, Elsevier, 2014, 99 (12), pp.5-11. ⟨10.1016/j.visres.2013.09.006⟩
The mechanisms guiding our learning and memory processes are of key interest to human cognition. While much research shows that attention and reinforcement processes help guide the encoding process, there is still much to know regarding how our brain
Autor:
GONTIER, EMILIE1 (AUTHOR), LE DANTEC, CHRISTOPHE1 (AUTHOR), PAUL, ISABELLE1 (AUTHOR), BERNARD, CHRISTIAN1 (AUTHOR), LALONDE, ROBERT2 (AUTHOR), REBAÏ, MOHAMED1 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Neuroscience. Jan2008, Vol. 118 Issue 1, p149-162. 14p. 3 Diagrams, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.