Zobrazeno 1 - 10
of 358
pro vyhledávání: '"León, Jaime"'
Autor:
Falcon, Samuel, Leon, Jaime
Evaluating teachers' skills is crucial for enhancing education quality and student outcomes. Teacher discourse, significantly influencing student performance, is a key component. However, coding this discourse can be laborious. This study addresses t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2412.14011
Engaging messages delivered by teachers are a key aspect of the classroom discourse that influences student outcomes. However, improving this communication is challenging due to difficulties in obtaining observations. This study presents a methodolog
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2412.12062
Publikováno v:
International Conference on e-Learning. 2024, p286-290. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Teachers’ engaging messages and the relationship with students’ performance and teachers’ enthusiasm
Publikováno v:
In Learning and Instruction August 2023 86
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Repositório Institucional da UnicampUniversidade Estadual de CampinasUNICAMP.
Orientador: Plínio de Arruda Sampaio Júnior
Dissertação (mestrado) - Universidade Estadual de Campinas, Instituto de Economia
Made available in DSpace on 2018-08-27T02:17:10Z (GMT). No. of bitstreams: 1 Leon_JaimeErnestoW.H._M.pdf: 1185
Dissertação (mestrado) - Universidade Estadual de Campinas, Instituto de Economia
Made available in DSpace on 2018-08-27T02:17:10Z (GMT). No. of bitstreams: 1 Leon_JaimeErnestoW.H._M.pdf: 1185
Externí odkaz:
http://repositorio.unicamp.br/jspui/handle/REPOSIP/286398
Publikováno v:
In Revista de Psicodidáctica (English ed.) January-June 2022 27(1):86-95
Publikováno v:
In Revista de Psicodidáctica January-June 2022 27(1):86-95