Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Le, Phu T. P."'
Previous work in slogan generation focused on utilising slogan skeletons mined from existing slogans. While some generated slogans can be catchy, they are often not coherent with the company's focus or style across their marketing communications beca
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2102.05924
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scientific Reports. 6/14/2021, Vol. 11 Issue 1, p1-8. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ACS Applied Nano Materials; 9/25/2020, Vol. 3 Issue 9, p9487-9493, 7p
Autor:
Che, Qijun, van den Bosch, Iris C. G., Le, Phu T. P., Lazemi, Masoud, van der Minne, Emma, Birkhölzer, Yorick A., Nunnenkamp, Moritz, Peerlings, Matt L. J., Safonova, Olga V., Nachtegaal, Maarten, Koster, Gertjan, Baeumer, Christoph, de Jongh, Petra, de Groot, Frank M. F.
Publikováno v:
The Journal of Physical Chemistry - Part C; 20240101, Issue: Preprints
Publikováno v:
Chemistry - A European Journal; 7/27/2020, Vol. 26 Issue 42, p1-1, 1p