Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Le, Jamie A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
He, Weimin, Barak, Yaacov, Hevener, Andrea, Olson, Peter, Liao, Debbie, Le, Jamie, Nelson, Michael, Ong, Estelita, Olefsky, Jerrold M., Evans, Ronald M.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2003 Dec . 100(26), 15712-15717.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3149071
Autor:
Ribas, Vicent, Drew, Brian G., Le, Jamie A., Soleymani, Teo, Daraei, Pedram, Sitz, Daniel, Mohammad, Laila, Henstridge, Darren C., Febbraio, Mark A., Hewitt, Sylvia C., Korach, Kenneth S., Bensinger, Steven J., Hevener, Andrea L.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2011 Sep . 108(39), 16457-16462.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41352820
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Le Jamie, Stocco Carlos, Halperin Julia, Shehu Aurora, Devi Y Sangeeta, Seibold Anita M, Gibori Geula
Publikováno v:
Reproductive Biology and Endocrinology, Vol 7, Iss 1, p 87 (2009)
Abstract Background It has been well established that prolactin (PRL) signals through the long form of its receptor (PRL-RL) and activates the Jak/Stat pathway for transcription of PRL target genes. However, signaling pathways mediated through the sh
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cdf011b98a5f4a62aa83fedbb34e95d7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Nutrition Education and Behavior July-August 2017 49(7) Supplement 1:S3-S3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.