Zobrazeno 1 - 10
of 90
pro vyhledávání: '"Le, AV."'
Publikováno v:
Tropicultura, Vol 34, Iss s, Pp 3-19 (2016)
Many academic curricula suffer from a teacher-centred focus on knowledge transfer and do not consider the societal needs for competences. This paper reflects on the transformation from theory-centred towards competency-oriented curricula at three Vie
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/26eea241ba044d2f95284332ab302267
Publikováno v:
Clinical Interventions in Aging, Vol Volume 17, Pp 1127-1138 (2022)
Phuong Thi Xuan Dong,1,2 Van Thi Thuy Pham,1,3 Chi Thi Dinh,3 Anh Van Le,3 Ha Thi Hai Tran,4 Huong Thi Lien Nguyen,1 Susan Hua,2 Shu Chuen Li2 1Department of Clinical Pharmacy, Hanoi University of Pharmacy, Hanoi, Vietnam; 2School of Biomedical Scien
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5cf02aff2817463284a9f4e9ba5d891e
Multi-floor environments are usually ignored while designing an autonomous robot for indoor cleaning applications. However, for efficient operation in such environments, the ability of a robotic platform to traverse staircases is crucial. Staircase d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e4639e724b7ee98721b9ed702b0ef335
Publikováno v:
Australian Dental Journal; Sep2015, Vol. 60 Issue 3, p353-361, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.