Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Lazarević Tihomir"'
Autor:
Lazarević Tihomir
У докторској дисертацији је најпре сагледан и анализиран теоријски оквир употребе рачунара, ИКТ и блога у настави. За потребе педагош
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Baltic Science Education. 17(2):331-342
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=966989
Publikováno v:
Teaching Innovations / Inovacije u Nastavi; 2024, Vol. 37 Issue 1, p61-74, 14p
Summary. The present study analyzes the new biology curriculum for primary schools in the Republic of Serbia in comparison with the previously used biology curriculum. The aim of this research was to determine the similarities and differences between
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6eed4819931b2aa8d1bc6a37f0460b70
Autor:
Ninković, Stefan, Lazarević, Tihomir
Publikováno v:
Teme - Časopis za Društvene Nauke / Themes - Journal for Social Research. XXXIX(4):1515-1531
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=304490
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Educational Methodology (Eurasian Society of Educational Research); Feb2023, Vol. 9 Issue 1, p169-182, 14p
Publikováno v:
Teaching Innovations / Inovacije u Nastavi; 2022, Vol. 35 Issue 3, p120-133, 14p
Autor:
Lazarević, Tihomir
Publikováno v:
CRIS UNS
У докторској дисертацији је најпре сагледан и анализиран теоријски оквир употребе рачунара, ИКТ и блога у настави. За потребе педагошко
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2987::ba166986a36435d1bd63d9f69d3ef6a8
https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=110974&source=OpenAIRE&language=en
https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=110974&source=OpenAIRE&language=en