Zobrazeno 1 - 10
of 111
pro vyhledávání: '"Lawson, Scott"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lawson, Scott
The design of today’s health care environments is primarily focused on the advancement of medical technology and the facilitation of staff efficiency and patient quantity rather than experiential quality. For these reasons, the environments in whic
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=ucin1337265353
Autor:
Lawson, Scott.
Thesis (M.A.)--State University of New York at Buffalo, 2009.
Includes bibliographical references.
Includes bibliographical references.
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10477/420
http://proquest.umi.com/pqdweb?did=1872881341&sid=8&Fmt=6&clientId=39334&RQT=309&VName=PQD
http://proquest.umi.com/pqdweb?did=1872881341&sid=8&Fmt=6&clientId=39334&RQT=309&VName=PQD
Publikováno v:
The Clinical Teacher. 19:129-135
IntroductionA major transition for medical students is the change from the pre-clinical to clinical years of their curriculum. Interventions to help students manage this transition effectively, such as preparatory skills courses and peer mentoring, a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.