Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"Law Clinic"'
Autor:
Kopečný, Zdeněk
Publikováno v:
Acta Iuridica Olomucensia. 17(1):122-130
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1083107
Publikováno v:
Acta Iuridica Olomucensia. 17(1):84-113
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1083104
Autor:
Shushak, Ivona, Shapkoski, Vesna
Publikováno v:
Journal of Liberty and International Affairs. 7(1):70-78
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=939833
Publikováno v:
Responsible Education, Learning and Teaching in Emerging Economies, Vol 3, Iss 1 (2021)
Purpose: To improve the standard of legal education, legal clinic is one of the modern techniques. Legal profession is a noble profession as it is considered to uphold the justice in a society. A law student may be taught in a such manner that he mus
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f54ebdfeb12e45399f7678593cc9e8c8
Publikováno v:
Journal of Liberty and International Affairs, Vol 7, Iss 1 (2021)
The international community has significantly increased its focus on the improvement of justice systems around the world, in recent years. With the increase in effort and interventions in the sector, there has been a need to create tools to assess ju
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7d23033fd1704a72afc1d47320079875
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Higher Education, Skills and Work-Based Learning, 2018, Vol. 8, Issue 3, pp. 323-336.
Autor:
Riette (MA) du Plessis
Publikováno v:
Potchefstroom Electronic Law Journal, Vol 18, Iss 7, Pp 2777-2802 (2015)
Clinical legal education (CLE) forms part of the LLB curriculum at most South African Universities. There are many similarities in the approach to CLE, but often also many differences. The clinical models of four South African university law clinics
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/99927f05c19045f4a1022ad9fac6f3b8
Autor:
Timothy Casey
Publikováno v:
Red U, Vol 12, Iss extra., Pp 65-91 (2014)
ABSTRACTLegal education in the United States is at a crisis point. Simultaneously confronting scathing critiques and mounting market forces, legal education must change to survive. Experiential education offers the hope of increasing the relevance of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b11fd5172f3646a891e27dc9ab738045
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.