Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Law, Jeremy M"'
Autor:
Maclean, Louise1 (AUTHOR), Law, Jeremy M.1 (AUTHOR) Jeremy.Law@glasgow.ac.uk
Publikováno v:
Psychology in the Schools. Nov2022, Vol. 59 Issue 11, p2359-2377. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Law, Jeremy M., Ghesquière, Pol
Publikováno v:
In Research in Developmental Disabilities August 2017 67:47-59
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Communication. 7
Arabic is a language with unique characteristics, yet the role metalinguistic skills (i. e., phonological awareness, morphological awareness, and orthographical knowledge) play in the development of reading and reading comprehension in Arabic is not
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
22nd European Conference on Literacy
Literacy rates, including spelling, have been falling for the past four years across the UK. Lack of spelling proficiency affects the development of reading and writing competence, leading to widespread negative implications on academic achievement a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::182a2a919979aac74b6415392c3021d7
https://eprints.gla.ac.uk/277409/1/277409.pdf
https://eprints.gla.ac.uk/277409/1/277409.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Developmental Science. Sep2017, Vol. 20 Issue 5, pn/a-N.PAG. 14p.
In an effort to highlight the need for, and lack of, quality empirical research in K-12 blended learning environments, this systematic narrative review investigated and reported on the quantity and quality of recent empirical research in K-12 blended
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::b9217492b2a062767c073705fdb7613f
https://eprints.gla.ac.uk/199159/1/199159.pdf
https://eprints.gla.ac.uk/199159/1/199159.pdf