Zobrazeno 1 - 10
of 116
pro vyhledávání: '"Law, Jeremy"'
Autor:
Maclean, Louise1 (AUTHOR), Law, Jeremy M.1 (AUTHOR) Jeremy.Law@glasgow.ac.uk
Publikováno v:
Psychology in the Schools. Nov2022, Vol. 59 Issue 11, p2359-2377. 19p.
Autor:
Law, Jeremy Thomson
While eschatology provides the abiding horizon of Jürgen Moltmann's theology, the centre of his thinking, which conditions the contours of that horizon, is christology. In Part One, this thesis provides an analysis of the methodological consideratio
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.313863
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Law, Jeremy M., Ghesquière, Pol
Publikováno v:
In Research in Developmental Disabilities August 2017 67:47-59
Publikováno v:
Journal of College & Character; Aug2023, Vol. 24 Issue 3, p197-216, 20p
Publikováno v:
Frontiers in Communication. 7
Arabic is a language with unique characteristics, yet the role metalinguistic skills (i. e., phonological awareness, morphological awareness, and orthographical knowledge) play in the development of reading and reading comprehension in Arabic is not
Publikováno v:
22nd Conference of the European Society for Cognitive Psychology (ESCoP)
Reading comprehension (RC) is often found impaired among individuals with dyslexia as a by-product of more primary word-level difficulties. Some nonetheless present an adequate RC level, albeit with impaired reading fluency, known as RC resiliency. I
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::45dfcdfb6c3bfd04e6b21d4668dbcfde
https://eprints.gla.ac.uk/277414/1/277414.pdf
https://eprints.gla.ac.uk/277414/1/277414.pdf
Publikováno v:
22nd European Conference on Literacy
Literacy rates, including spelling, have been falling for the past four years across the UK. Lack of spelling proficiency affects the development of reading and writing competence, leading to widespread negative implications on academic achievement a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::182a2a919979aac74b6415392c3021d7
https://eprints.gla.ac.uk/277409/1/277409.pdf
https://eprints.gla.ac.uk/277409/1/277409.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.