Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Law, Danielle"'
Autor:
Onditi, Hezron, Xiao, Bowen, Parent, Natasha, Law, Danielle, Bond, Takara, Sam, Johanna, Shapka, Jennifer
Publikováno v:
In Journal of Applied Developmental Psychology September-October 2024 94
Autor:
Law, Danielle M.
This series of three studies examined online aggression. More specifically, using a socio-ecological lens, this work assessed the interplay among individual, peer, parental, and school factors on Internet aggression. Study I used existing data to com
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2429/7290
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Law, Danielle M.
The purpose of this study was to investigate the relationship between online participation and adolescent self-concept. Specifically, this study examined (a) how online participation differed across five online venues (Multi-player Online Role Playin
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2429/15586
Autor:
Xiao, Bowen, Xie, Xiaolong, Chen, Wanfen, Law, Danielle, Onditi, Hezron, Liu, Junsheng, Shapka, Jennifer
Publikováno v:
European Journal of Psychological Assessment; Apr2024, Vol. 40 Issue 3, p195-203, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Xiao, Bowen, Chen, Wanfen, Xie, Xiaolong, Zheng, Hong, Law, Danielle, Onditi, Hezron, Liu, Junsheng, Shapka, Jennifer
Publikováno v:
International Journal of Bullying Prevention; 20230101, Issue: Preprints p1-12, 12p
Publikováno v:
Human Behavior & Emerging Technologies; Jan2020, Vol. 2 Issue 1, p82-92, 11p