Zobrazeno 1 - 10
of 161
pro vyhledávání: '"Lavigne, A C"'
Autor:
Nguyen, Trang Quynh1 (AUTHOR) trang.nguyen@jhu.edu, Roberts Lavigne, Laken C.2 (AUTHOR), Brantner, Carly Lupton3 (AUTHOR), Kirk, Gregory D.4 (AUTHOR), Mehta, Shruti H.4 (AUTHOR), Linton, Sabriya L.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Medical Research Methodology. 1/25/2024, Vol. 24 Issue 1, p1-17. 17p.
Autor:
Samuel, Laura J., Wright, Rebecca, Granbom, Marianne, Taylor, Janiece L., Hupp, Ciara, Roberts Lavigne, Laken C., Szanton, Sarah L.
Publikováno v:
In Geriatric Nursing July-August 2021 42(4):901-907
Autor:
Carnero Contentti, E., Soto de Castillo, I., Daccach Marques, V., López, P.A., Antunes Barreira, A., Armas, E., de Aquino Cruz, C., Rubstein, A., Lavigne Moreira, C., Molina, O.M., Soto, A., Tkachuk, V.
Publikováno v:
In Multiple Sclerosis and Related Disorders February 2018 20:109-114
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yan, Jie, Lavigne, Nancy C.
Publikováno v:
The Journal of Experimental Education, 2014 Jan 01. 82(1), 74-102.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26594401
Autor:
Samuel, Laura J, Wright, Rebecca, Taylor, Janiece, Roberts Lavigne, Laken C, Szanton, Sarah L
Publikováno v:
Gerontologist
BACKGROUND AND OBJECTIVES: Despite evidence linking financial challenges to poor health among older adults, effective interventions are lacking. This study examined the experience of living with financial challenges, useful strategies to handle them,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::255b66b153102f8133e08c3b33f1de4e
https://europepmc.org/articles/PMC10167764/
https://europepmc.org/articles/PMC10167764/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Computer Science Education; Mar2023, Vol. 33 Issue 1, p3-28, 26p