Zobrazeno 1 - 10
of 438
pro vyhledávání: '"Lavidas K"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The purpose of this study was to adapt the Statistics Anxiety Rating Scale (STARS) for a Greek student population. The STARS was administered to 890 Tertiary Education students in two Greek universities. It was performed a cross-validation study to e
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::e9e01a04de35bce029c2a6d27cb4cbe0
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2982541
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2982541
Mobile devices have become a learning tool with great potential in both formal and informal learning; however, mobile learning readiness research in school education is relatively limited. This study investigated teachers’ readiness to adopt mobile
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::a229c87c1e7f2586cfc97a3716fc95a8
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3024047
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3024047
Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) is considered a promising theoretical framework for understanding the knowledge teachers require for effective ICT integration. This study investigates the perceptions of 147 Greek in-service presch
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::b6ab369813ff0a421227733e3c19446a
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3059823
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3059823
Mobile phone is increasingly widespread among University students, while different factors can affect students’ behavior towards the use and acceptance of mobile technology. One of the methods to measure these factors is the Unified Theory of Accep
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::8035407b6be7a9b3723ae05d5fb9939a
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3060080
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3060080
Autor:
Katsidima MA; Department of Educational Sciences and Early Childhood Education, University of Patras, Patras, Greece., Lavidas K; Department of Educational Sciences and Early Childhood Education, University of Patras, Patras, Greece., Kornelaki AC; Department of Early Childhood Education, University of Ioannina, Ioannina, Greece., Kaliampos G; Department of Education, School of Education, University of Nicosia, Nicosia, Cyprus.
Publikováno v:
SN social sciences [SN Soc Sci] 2023; Vol. 3 (1), pp. 15. Date of Electronic Publication: 2023 Jan 12.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.