Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Laverentz, Delois Meyer"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hodgkins, S. Renee, Marian, Kathleen M., Shrader, Sarah, Averett, Ellen, Crowl, Ashley, Kalender-Rich, Jessica L., Laverentz, Delois Meyer, Shaw, Pam, Schell, Karen, Johnston, Kristy
Publikováno v:
In Journal of Interprofessional Education & Practice March 2020 18
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Laverentz, Delois Meyer, Kumm, Sharon
Publikováno v:
Nursing Education Perspectives (Wolters Kluwer Health); Sep/Oct2017, Vol. 38 Issue 5, p288-290, 3p
Autor:
Laverentz DM; About the Authors Delois Meyer Laverentz, MN, RN, CCRN-K, is a clinical assistant professor, University of Kansas School of Nursing, Kansas City, Kansas. Elizabeth Young, MSN, RN, CNE, is a clinical assistant professor, University of Kansas School of Nursing. Emily Cramer, PhD, is a research associate professor, University of Kansas School of Nursing. The authors acknowledge the financial support of the University of Kansas School of Nursing Clinical Faculty Research Grant for this research project and the University of Kansas Medical Center Research Institute for travel grants to present research findings. The authors are grateful for the guidance of Dr. Cynthia Teel for her mentorship during this research study. Thanks also to Sally Barhydt, publication consultant, University of Kansas School of Nursing, for her editorial assistance. For more information, contact Ms. Laverentz at dlaverentz@kumc.edu or laverentzd@gmail.com., Young E, Cramer E
Publikováno v:
Nursing education perspectives [Nurs Educ Perspect] 2021 May-Jun 01; Vol. 42 (3), pp. 168-170.