Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Lavenia, M"'
Autor:
Serafini, A, Ugolini, G, Palandri, L, Kurotschka, Pk, Scarpa, M, Padula, Ms, Fornaciari, D, Lavenia, M, Morandi, M, Bellelli, F, Sabattini, Mr, Giansante, C, Righi, E, Riccomi, S.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3674::95f68f23c413cb61b6c9a316fbea465e
https://hdl.handle.net/11380/1291845
https://hdl.handle.net/11380/1291845
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
LaVenia, Mark
The purpose of the current study was to test the theory of action hypothesized for the Mathematics Formative Assessment System (MFAS) based on results from a large-scale randomized field trial. Using a multilevel structural equation modeling analytic
Externí odkaz:
http://pqdtopen.proquest.com/#viewpdf?dispub=10161262