Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Lautensach, Alexander K."'
Autor:
LAUTENSACH, ALEXANDER K.
Publikováno v:
Environmental Values, 2005 May 01. 14(2), 241-250.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/30302307
Autor:
Lautensach, Alexander K.
Publikováno v:
Journal of Human Security, 11, 1, 5-18
In the current global environmental crisis medical aid and disaster relief is given by the UN and its branches, by governments and by NGOs, who regard it as their duty to address large-scale humanitarian catastrophes. The duty to give medical aid res
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/60137
Publikováno v:
ASEAS - Austrian Journal of South-East Asian Studies, 3, 2, 194-210
"Menschliche Sicherheit wird für gewöhnlich als multidimensionales Konzept charakterisiert, das auf sozio-politischen, ökonomischen, gesundheitsbezogenen und ökologischen 'Säulen' basiert. Eine Untersuchung menschlicher Sicherheit erfordert demn
Externí odkaz:
http://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/36125
Autor:
Lautensach, Alexander K.
Publikováno v:
Journal of Human Security
Murray, Douglas
The Strange Death of Europe: Immigration, Identity, Islam
London
Bloomsbury Press
Murray, Douglas
The Strange Death of Europe: Immigration, Identity, Islam
London
Bloomsbury Press
Seldom have I come across a book that incited in me conflicting reactions of such intensity. They stem from Murray's reporting of facts - necessarily selective but shockingly effective; his conceptual analysis - eye-opening where it works but shallow
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::850aa3c5b354c5c48c26156eb69cfb88
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/59041
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/59041
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
McGill Journal of Education; Fall2012, Vol. 47 Issue 3, p323-343, 21p