Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Laursen, Skylar J."'
Autor:
Laursen, Skylar J.1 slaursen@uoguelph.ca, Fiacconi, Chris M.1
Publikováno v:
Memory & Cognition. Aug2024, Vol. 52 Issue 6, p1275-1298. 24p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Metacognition & Learning; Aug2024, Vol. 19 Issue 2, p421-462, 42p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental material, sj-docx-1-qjp-10.1177_17470218231187892 for Examining the effect of expected test format and test difficulty on the frequency and mnemonic costs of mind wandering by Skylar J Laursen, Jeffrey D Wammes and Chris M Fiacconi in Qu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::190fc4cf46d4041f7a53f6533e3e51a2
Autor:
Laursen, Skylar J.1 slaursen@uoguelph.ca, Fiacconi, Chris M.1
Publikováno v:
Memory & Cognition. Apr2021, Vol. 49 Issue 3, p498-517. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Laursen, Skylar J.
Previous literature suggests learners can adjust their encoding strategies to match the demands of the expected test format. However, it is unclear whether other forms of metacognitive control, namely, study time allocation and re-study selection, ar
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______453::26f8728abe1507234f9a9fed8342dba2
https://hdl.handle.net/10214/26347
https://hdl.handle.net/10214/26347