Zobrazeno 1 - 10
of 249
pro vyhledávání: '"Laurino, M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Computer Methods and Programs in Biomedicine December 2013 112(3):432-440
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nisselle, A, Janinski, M, Martyn, M, McClaren, B, Kaunein, N, Reporting Item Standards for Education and its Evaluation in Genomics Expert Group, Barlow-Stewart, K, Belcher, A, Bernat, JA, Best, S, Bishop, M, Carroll, JC, Cornel, M, Dissanayake, VHW, Dodds, A, Dunlop, K, Garg, G, Gear, R, Graves, D, Knight, K, Korf, B, Kumar, D, Laurino, M, Ma, A, Maguire, J, Mallett, A, McCarthy, M, McEwen, A, Mulder, N, Patel, C, Quinlan, C, Reed, K, Riggs, ER, Sinnerbrink, I, Slavotinek, A, Suppiah, V, Terrill, B, Tobias, ES, Tonkin, E, Trumble, S, Wessels, T-M, Metcalfe, S, Jordan, H, Gaff, C
PurposeWidespread, quality genomics education for health professionals is required to create a competent genomic workforce. A lack of standards for reporting genomics education and evaluation limits the evidence base for replication and comparison. W
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::b7ca580b8eac654739d37b582a63c24f
https://hdl.handle.net/10453/149495
https://hdl.handle.net/10453/149495
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.