Zobrazeno 1 - 10
of 108
pro vyhledávání: '"Laurillard D"'
This paper reports on an iterative design-based research project to develop an online design tool (the Learning Designer) to support ‘teachers as designers’. The aim is to evaluate the potential of the tool to develop and support a knowledge-buil
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::bd1e910f966524c4f24d9a09d99b93a7
https://eprints.bbk.ac.uk/id/eprint/23523/6/23523.pdf
https://eprints.bbk.ac.uk/id/eprint/23523/6/23523.pdf
Autor:
Elton, L. R. B.1, Laurillard, D. M.2
Publikováno v:
Studies in Higher Education. Mar1979, Vol. 4 Issue 1, p87-102. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Conference on Information Literacy (ECIL)
This workshop illustrates how a digital tool, the Learning Designer, facilitates a new way of designing teaching and learning. It enables teachers to: build on the work of others, adopt and adapt learning designs, analyse and test their designs, and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::4ab7b0ca126e612f6517cf3f66a23655
https://eprints.bbk.ac.uk/id/eprint/8447/3/8447.pdf
https://eprints.bbk.ac.uk/id/eprint/8447/3/8447.pdf
Autor:
Laurillard, D, Charlton, P, Craft, B, Dimakopoulos, D, Ljubojevic, D, Magoulas, G, Masterman, E, Pujadas, R, Whitley, E, Whittlestone, K
Publikováno v:
Journal of Computer Assisted Learning. 29(1)
The use of digital technologies is now widespread and increasing, but is not always optimized for effective learning. Teachers in higher education have little time or support to work on innovation and improvement of their teaching, which often means
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Artificial Intelligence in Education (IJAIED)
International Journal of Artificial Intelligence in Education (IJAIED), 2001, 12, pp.100-123
International Journal of Artificial Intelligence in Education (IJAIED), 2001, 12, pp.100-123
Part II of the Special Issue on Analysing Educational Dialogue Interaction (editor: Rachel Pilkington); Learners do not always enjoy productive interactions with Multimedia Interactive Learning Environments. Their attention can be distracted away fro
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f5e1bf40f0afa90ab7f5c51aef7be155
https://telearn.archives-ouvertes.fr/hal-00197326/file/luckin01.pdf
https://telearn.archives-ouvertes.fr/hal-00197326/file/luckin01.pdf
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.