Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Laukaityte, Inga"'
Autor:
Laukaitytė, Inga
Mathematical models describing the Q-switched laser generation, which is a widely used laser technique for producing short intense pulses of light, belong to the class of semi-nonlinear models where only source terms nonlinearly depend on the solutio
Externí odkaz:
http://vddb.laba.lt/fedora/get/LT-eLABa-0001:E.02~2010~D_20100618_192503-20287/DS.005.1.01.ETD
Autor:
Laukaitytė, Inga
Disertacijoje nagrinėjami kai kurių lazerių fizikos ir netiesinės optikos uždavinių skaitinės analizės metodai. Tiriami trys pagrindiniai atvejai: bėgančias plokščias bangas aprašantis vienmatis, bėgančias difraguojančias bangas nagri
Externí odkaz:
http://vddb.laba.lt/fedora/get/LT-eLABa-0001:E.02~2010~D_20100618_192513-34069/DS.005.0.01.ETD
Publikováno v:
European Journal of Mathematics & Science Education. Mar2024, Vol. 5 Issue 1, p13-26. 14p.
Publikováno v:
Frontiers in Education; 2024, p1-10, 10p
Autor:
Lyrén, Per-Erik, Laukaityte, Inga
Since spring 1977 the Swedish Scholastic Assessment Test (SweSAT) has beenused as an instrument for selection to higher education. The aim of this reportis to describe the groups of test-takers in the spring and autumn 2018regarding composition and t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::712c11ada4c8607d8c45d9f7bbae17a0
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-169796
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-169796
Autor:
Laukaityte, Inga
This thesis contributes to the area of research based on large-scale educational assessments, focusing on the application of multilevel models. The role of sampling weights, plausible values (response variable imputed multiple times) and imputation m
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::cd006ce66a82b1b8d9cb6bff60372630
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-128618
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-128618
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.