Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Laugeson, E. A."'
Autor:
Fatta, L. M., Laugeson, E. A., Bianchi, D., Carnovale, C., Antei, A., Iannucci, I., Giammello, F., Melis, A., Giartosio, C., Testino, A., Laghi, F., Scattoni, M. L.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3686::a7179f808b2d03d296dcd7f1d4070720
https://hdl.handle.net/11573/1671321
https://hdl.handle.net/11573/1671321
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
O'Connor, M J, Frankel, F, Paley, B, Schonfeld, A M, Carpenter, E, Laugeson, E A, Marquardt, R
Publikováno v:
O'Connor, M J; Frankel, F; Paley, B; Schonfeld, A M; Carpenter, E; Laugeson, E A; et al.(2006). A controlled social skills training for children with fetal alcohol spectrum disorders. Journal of Consulting and Clinical Psychology, 74(4), 639-648. UCLA: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/7vh8w0m6
Children with fetal alcohol spectrum disorders (FASD) have significant social skills deficits. The efficacy of a child friendship training (CFT) versus a delayed treatment control (DTC) was assessed for 100 children ages 6 to 12 years with FASD. Chil
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::57670965c418eab939909ea356c4d2fe
http://www.escholarship.org/uc/item/7vh8w0m6
http://www.escholarship.org/uc/item/7vh8w0m6
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders; Jul2010, Vol. 40 Issue 7, p827-842, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.