Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Lau, Connie"'
Autor:
Lau, Connie K. Y.
Publikováno v:
access abstract and table of contents access full-text.
Thesis (M.Sc.)--City University of Hong Kong, 2005.
At head of title: City University of Hong Kong, Department of Physics and Materials Science, Master of Science in materials engineering & nanotechnology dissertation. Title from title screen (v
At head of title: City University of Hong Kong, Department of Physics and Materials Science, Master of Science in materials engineering & nanotechnology dissertation. Title from title screen (v
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Harden, Cynthia L., Pennell, Page B., French, Jacqueline A., Davis, Anne, Lau, Connie, Llewellyn, Nichelle, Kaufman, Benjamin, Bagiella, Emilia, Kirshenbaum, Ariel
Publikováno v:
In Epilepsy Research November 2016 127:66-71
Autor:
Lau, Connie Man Yuen
Publikováno v:
Open Access Theses and Dissertations.
Fine-tuning Medium of Instruction (FTMOI) policy was introduced in 2010 after more than ten years of compulsory Chinese as the instructional medium for junior secondary education. Research results have proved that learning through first language Chin
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Poon, Anita Y. K., Lau, Connie M. Y.
Publikováno v:
Journal of Pan-Pacific Association of Applied Linguistics; 2016, Vol. 20 Issue 1, p135-155, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.