Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Latimier, Alice"'
Autor:
Perra, Joris1, Latimier, Alice1, Poulin-Charronnat, Bénédicte2, Baccino, Thierry3, Drai-Zerbib, Véronique2
Publikováno v:
Journal of Eye Movement Research. 2022, Vol. 15 Issue 4, p1-33. 33p.
Autor:
Latimier, Alice1 (AUTHOR) alice.latimier@yahoo.fr, Peyre, Hugo1,2,3 (AUTHOR), Ramus, Franck1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Educational Psychology Review. Sep2021, Vol. 33 Issue 3, p959-987. 29p. 1 Diagram, 7 Charts, 3 Graphs.
Trustworthiness and Dominance Personality Traits' Judgments in Adults with Autism Spectrum Disorder.
Autor:
Latimier, Alice1,2 alice.latimier@ens.fr, Kovarski, Klara1,3,4,5, Peyre, Hugo2,6,7, Fernandez, Laura Gabriela1, Gras, Doriane1,8,9, Leboyer, Marion9,10, Zalla, Tiziana1,9
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. Nov2019, Vol. 49 Issue 11, p4535-4546. 12p. 3 Color Photographs, 3 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Latimier, Alice
Publikováno v:
Psychologie. Université Paris sciences et lettres, 2019. Français. ⟨NNT : 2019PSLEE088⟩
Learning in formal school contexts usually unfolds in a study phase consisting in studying and memorizing the contents of a lecture followed by an assessment phase that allows teachers to evaluate their students’ knowledge. Within this configuratio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::1076fc32d9d02965336730ac5e543dad
https://hal.archives-ouvertes.fr/tel-02461323v2/file/Latimier_2019_These.pdf
https://hal.archives-ouvertes.fr/tel-02461323v2/file/Latimier_2019_These.pdf
Autor:
Latimier, Alice
Publikováno v:
Psychologie. PSL University; Ecole Normale Superieure de Paris-ENS Paris, 2019. Français
Learning in formal school contexts usually unfolds in a study phase consisting in studying and memorizing the contents of a lecture followed by an assessment phase that allows teachers to evaluate their students’ knowledge. Within this configuratio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6ea6c3ea6dc70ae6346e8edb9cf1c4c1
https://hal.archives-ouvertes.fr/tel-02461323/document
https://hal.archives-ouvertes.fr/tel-02461323/document
Publikováno v:
International Congress on Technologies in Education
International Congress on Technologies in Education, May 2019, Paris, France. 2019
International Congress on Technologies in Education, May 2019, Paris, France. 2019
International audience
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::556c48fd740ed41318e5b22f77cf6981
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02139264/document
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02139264/document
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Arnaldi, Dario, Latimier, Alice, Leu-Semenescu, Smaranda, Vidailhet, Marie, Arnulf, Isabelle *
Publikováno v:
In Sleep Medicine January 2016 17:134-137
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.