Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Lata, Michael"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lata, Michael1 michael.lata@upce.cz, Voltr, Petr1 petr.voltr@student.upce.cz
Publikováno v:
Transport (16484142). Mar2012, Vol. 27 Issue 1, p86-91. 6p. 1 Black and White Photograph, 6 Diagrams, 1 Graph.
Autor:
Lata, Michael1 michael.lata@upce.cz, Čáp, Jaroslav1 jaroslav.cap@upce.cz
Publikováno v:
Transport (16484142). 2010, Vol. 25 Issue 1, p17-21. 5p. 1 Diagram, 6 Graphs.
Autor:
Lata, Michael1 michael.lata@upce.cz
Publikováno v:
Transport (16484142). 2008, Vol. 23 Issue 2, p172-181. 10p. 9 Color Photographs, 1 Black and White Photograph, 4 Diagrams, 12 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Globally, maintenance tasks for railway vehicles have generally calendar based schedules. However, apparent changes may occur in vehicle structure and environment. Suspension malfunction and substantial change in adhesion conditions can be given as a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1512::cef8d32509661bab102fbe620aa8f1f3
https://hdl.handle.net/10195/67051
https://hdl.handle.net/10195/67051
In this study a procedure to obtain contact points and its characteristics is given. Widely used S1002 and UIC60E1 profile is used as an example to illustrate the proposed methodology. Firstly wheel/rail geometry is presented along with the calculati
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1512::93f3965af04e3033522aa6d21064355c
https://hdl.handle.net/10195/64807
https://hdl.handle.net/10195/64807
Autor:
Voltr, Petr, Lata, Michael
Dynamický systém vozidla a koleje není vždy v ustáleném stavu – jsou pozorovány přechodové děje. Úvodní část článku se věnuje přechodovým dějům obecně a zaměřuje se na ty, jež se vyskytují v dynamice pohonných soustav. D
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1512::ede51d287e012beec7017dd4d037a57d
https://hdl.handle.net/10195/54101
https://hdl.handle.net/10195/54101