Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Lasn H."'
Autor:
Haerens, L., De Bourdeaudhuij, I., Barba, G., Eiben, G., Fernandez, J., Hebestreit, A., Kovács, É., Lasn, H., Regber, S., Shiakou, M., De Henauw, S.
Publikováno v:
Health Education Research, 2009 Jun 01. 24(3), 381-393.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45110563
Autor:
Haerens L., De Bourdeaudhuij I., Eiben G., Lauria F., Bel S., Keimer K., Kovacs E., Lasn H., Regber S., Shiakou M., Maes L.
Publikováno v:
Journal of physical activity & health 7 (2010): 246–256.
info:cnr-pdr/source/autori:Haerens L.; De Bourdeaudhuij I.; Eiben G.; Lauria F.; Bel S.; Keimer K.; Kovacs E.; Lasn H.; Regber S.; Shiakou M.; Maes L./titolo:Formative research to develop the IDEFICS physical activity intervention component: Findings from focus groups with children and parents/doi:/rivista:Journal of physical activity & health/anno:2010/pagina_da:246/pagina_a:256/intervallo_pagine:246–256/volume:7
info:cnr-pdr/source/autori:Haerens L.; De Bourdeaudhuij I.; Eiben G.; Lauria F.; Bel S.; Keimer K.; Kovacs E.; Lasn H.; Regber S.; Shiakou M.; Maes L./titolo:Formative research to develop the IDEFICS physical activity intervention component: Findings from focus groups with children and parents/doi:/rivista:Journal of physical activity & health/anno:2010/pagina_da:246/pagina_a:256/intervallo_pagine:246–256/volume:7
Background: The current study aimed at describing influencing factors for physical activity among young children to determine the best approaches for developing the IDEFICS community based intervention. Methods: In 8 European sites a trained moderato
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=cnr_________::83ed140b604a2c85f283751f674a8997
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-77749271383&partnerID=q2rCbXpz
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-77749271383&partnerID=q2rCbXpz
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.