Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Larsen, Thomas Barclay"'
Autor:
Larsen, Thomas Barclay
Doctor of Philosophy
Department of Geography
John A. Harrington, Jr.
Clearly, the character of the relationship between humans and their environment has changed over time. Scholars have developed a geologic timeline and a timeline for
Department of Geography
John A. Harrington, Jr.
Clearly, the character of the relationship between humans and their environment has changed over time. Scholars have developed a geologic timeline and a timeline for
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2097/39327
Autor:
Larsen, Thomas Barclay
Master of Arts
Department of Geography
John A. Harrington Jr
A question exists on how cultural backgrounds influence the paths students take to understand cultural geography and construct mental maps of their communities. This thesis d
Department of Geography
John A. Harrington Jr
A question exists on how cultural backgrounds influence the paths students take to understand cultural geography and construct mental maps of their communities. This thesis d
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2097/32879
Autor:
Larsen, Thomas Barclay1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Geographical Review. May/Jun2023, Vol. 113 Issue 3, p455-457. 3p.
Autor:
Larsen, Thomas Barclay1 thomas.larsen@uni.edu, Harrington, John2 jharrin@ksu.edu
Publikováno v:
Annals of the American Association of Geographers. 2021, Vol. 111 Issue 3, p729-741. 13p. 1 Chart.
Autor:
Larsen, Thomas Barclay tblarsen@ksu.edu
Publikováno v:
Geographical Review. Jan2019, Vol. 109 Issue 1, p47-66. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Larsen, Thomas Barclay, Solem, Michael
Publikováno v:
Geography Teacher; Jan-Mar2022, Vol. 19 Issue 1, p43-49, 7p
Autor:
Larsen, Thomas Barclay
Publikováno v:
AAG Review of Books; Winter2020, Vol. 8 Issue 1, p3-5, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Larsen, Thomas Barclay
Publikováno v:
Geography Teacher; Apr-Jun2021, Vol. 18 Issue 2, p93-94, 2p