Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Larry Seiler"'
Publikováno v:
Computer Graphics Forum. 40:1-16
Publikováno v:
Proceedings of the ACM on Computer Graphics and Interactive Techniques. 3:1-17
We present a simple degree reduction technique for piecewise cubic polynomial splines, converting them into piecewise quadratic splines that maintain the parameterization and C1 continuity. Our method forms identical tangent directions at the interpo
Publikováno v:
Proceedings of the ACM on Computer Graphics and Interactive Techniques. 3:1-17
Adaptive shading is an effective mechanism for reducing the number of shaded pixels to a subset of the image resolution with minimal impact on final rendering quality. We present a new scheduling method based on on-chip tiles that, along with relativ
Publikováno v:
Proceedings of the ACM on Computer Graphics and Interactive Techniques. 3:1-18
We propose a method to reduce the footprint of compressed data by using modified virtual address translation to permit random access to the data. This extends our prior work on using page translation to perform automatic decompression and deswizzling
Publikováno v:
IEEE transactions on visualization and computer graphics. 28(7)
Mesh Colors provide an effective alternative to standard texture mapping. They significantly simplify the asset production pipeline by removing the need for defining a mapping and eliminate rendering artifacts due to seams. This article addresses the
Autor:
Larry Seiler
Publikováno v:
19th Design Automation Conference.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.