Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Larroulet, Pilar"'
Ongoing school closures and gradual reopenings have been occurring since the beginning of the COVID-19 pandemic. One substantial cost of school closure is breakdown in channels of reporting of violence against children, in which schools play a consid
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2206.14612
Autor:
Wilenmann, Javier1 javier.wilenmann@uai.cl, Larroulet, Pilar2 pilar.larroulet@rutgers.edu, Arriagada, Isabel3 arria014@umn.edu
Publikováno v:
Política Criminal: Revista Electrónica Semestral de Políticas Públicas en Materias Penales. jul2024, Vol. 18 Issue 37, p354-385. 32p.
Publikováno v:
In Social Science Research February 2023 110
Publikováno v:
Child Development, 2018 Sep 01. 89(5), 1625-1641.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45046800
Schools are a key channel in formal reporting of violence against children, but this channel broke down with the onset of the COVID-19 pandemic. We study how widespread such reporting declines are, and to what extent they were recovered once re-openi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1687::4919f3134e7e759d897f02902d799700
https://hdl.handle.net/10419/272486
https://hdl.handle.net/10419/272486
Publikováno v:
Revista Espanola de Investigacion Criminologica; 2023, Vol. 21 Issue 1, p1-23, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
We leverage staggered implementation of lockdown across Chile's 346 municipalities, identifying dynamic impacts on domestic violence. Using administrative data, we find lockdown imposition increases indicators of distress related to domestic violence
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f069deb684ed2763e9ffc24404ded93c
https://hdl.handle.net/10419/250619
https://hdl.handle.net/10419/250619
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.