Zobrazeno 1 - 10
of 76
pro vyhledávání: '"Laptook, Rebecca S."'
Autor:
Smith, Heather J., Sheikh, Haroon I., Dyson, Margaret W., Olino, Thomas M., Laptook, Rebecca S., Durbin, C. Emily, Hayden, Elizabeth P., Singh, Shiva M., Klein, Daniel N.
Publikováno v:
Child Development, 2012 Nov 01. 83(6), 1932-1944.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1111/j.1467-8624.2012.01818.x
Publikováno v:
Psychological Science, 2011 May 01. 22(5), 650-658.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1177/0956797611404084
Autor:
Laptook, Rebecca S., Klein, Daniel N., Olino, Thomas M., Dyson, Margaret W., Carlson, Gabrielle
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences 2010 48(5):547-551
Autor:
Laptook, Rebecca S., Klein, Daniel N., Durbin, C. Emily, Hayden, Elizabeth P., Olino, Thomas M., Carlson, Gabrielle
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences 2008 44(3):758-767
Publikováno v:
In Psychiatric Clinics of North America 2003 26(2):435-456
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hayden, Elizabeth P., Klein, Daniel N., Dougherty, Lea R., Olino, Thomas M., Laptook, Rebecca S., Dyson, Margaret W., Bufferd, Sara J., Durbin, C. Emily, Comardelle, Haroon I., Currie, Sinead, Denton, Caitlin, Harrison, Cheryce L., Lamerton, Tayla, Mena, Gabriela P., Moran, Lisa, Mottola, Michelle, Nagpal, Taniya S., Vincze, Lisa, Schoeppe, Stephanie
Publikováno v:
Paediatrics Publications
ObjectiveS: Research implicates the A1 allele of the dopamine D2 receptor gene (DRD2) Taq1A polymorphism in the development of depression and anxiety. Furthermore, recent papers suggest that children with A1 allele of this gene may receive less posit
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.