Zobrazeno 1 - 10
of 124
pro vyhledávání: '"Laplante F"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Progress in Neuropsychopharmacology & Biological Psychiatry 3 October 2014 54:59-66
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In International Journal of Hydrogen Energy 2010 35(16):8486-8493
Publikováno v:
Journal of Hearing Science. 2022, Vol. 12 Issue 1, p130-130. 1p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chagnes, A.1, Laplante, F.1, Kerdouss, F.2, Proulx, P.2, Ménard, H.1 hugues.menard@usherbrooke.ca
Publikováno v:
Canadian Journal of Chemistry. May2004, Vol. 82 Issue 5, p641-648. 8p. 2 Black and White Photographs, 1 Diagram, 7 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
As learning environments are gaining in features and in complexity, the e-learning industry is more and more interested in features easing teachers’ work. Learning design being a critical and time consuming task could be facilitated by intelligent
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1674::abbff614e4df9425afddd3344d17629f
https://nrc-publications.canada.ca/eng/view/object/?id=012e755d-1319-464d-87d0-68809bc56f2c
https://nrc-publications.canada.ca/eng/view/object/?id=012e755d-1319-464d-87d0-68809bc56f2c