Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Lanzafame, Angela"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vitaliti Giovanna, Morselli Ignazio, Di Stefano Valeria, Lanzafame Angela, La Rosa Mario, Leonardi Salvatore
Publikováno v:
Italian Journal of Pediatrics, Vol 38, Iss 1, p 71 (2012)
Abstract Background Among legumes, lentils seem to be the most common legume implicated in pediatric allergic reactions in the Mediterranean area and India, and usually they start early in life, below 4 years of age. Case report A 22 -month-old child
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c12c1e1a98244e4c9fb8d6502681808b
Publikováno v:
Italian Journal of Pediatrics, Vol 38, Iss 1, p 63 (2012)
Abstract Background To evaluate whether the addition of a probiotic could improve Helicobacter pylori (H.P.) eradication rates and reduce the side effects of treatment in children. Methods Between July 2008 and July 2011 all patients with a clinical,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7a1627080c804d939324048aa96fc8b3
Publikováno v:
Journal of Pediatric Biochemistry. 2013, Vol. 3 Issue 2, p69-78. 10p.
Publikováno v:
Journal of Pediatric Biochemistry. 2013, Vol. 3 Issue 2, p93-97. 5p.
Autor:
Leonardi, Salvatore, Parisi, Giuseppe Fabio, Capizzi, Antonino, Manti, Sara, Cuppari, Caterina, Scuderi, Maria Grazia, Rotolo, Novella, Lanzafame, Angela, Musumeci, Maria, Salpietro, Carmelo
Publikováno v:
In Journal of Cystic Fibrosis September 2016 15(5):583-586
Autor:
Giallongo Alessandro, Lanzafame Angela, Castro Agnese, Maria Betta Pasqua, Fatuzzo Valentina, Pietro Sciacca
Publikováno v:
International Journal of Case Reports and Images. 9:1
Introduction: The Electrical Impedance Segmentography system (EIS) is a technique able to detect any kind of dishomogeneities between the pulmonary segments and to study the air distribution and the regional current volumes, by monitoring the impedan
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.