Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"Lansu, T.A.M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Social Development, 24, 4, pp. 815-832
Social Development, 24, 815-832
Social Development, 24, 815-832
Contains fulltext : 145401.pdf (Publisher’s version ) (Closed access) Contains fulltext : 145401.pdf (Author’s version preprint ) (Open Access) Sociometric nomination methods are used extensively to measure social status and social behaviors amon
Autor:
Sandstrom, M.J., Deutz, M.H.F., Lansu, T.A.M., Noorden, T.H.J. van, Karremans, J.C.T.M., Cillessen, A.H.N.
Publikováno v:
Aggressive Behavior, 43, 190-203
Aggressive Behavior, 43, 2, pp. 190-203
Aggressive Behavior, 43, 2, pp. 190-203
Contains fulltext : 166701.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) Previous research has shown that ostracism - the experience of being ignored and excluded - has negative effects on all of us, young and old. Using a Cyberball paradigm, the presen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d9fc38124dbf06cdf1067268b62a81ab
http://hdl.handle.net/2066/166701
http://hdl.handle.net/2066/166701
Publikováno v:
Social Development, 26, 248-262
Social Development, 26, 2, pp. 248-262
Social Development, 26, 2, pp. 248-262
Contains fulltext : 169185.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) This study investigated how the bullying involvement of a child and a target peer are related to empathy. The role of gender was also considered. We hypothesized that empathy prima
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::63ebfa1df7c9a0b7109650c8ded156b7
http://hdl.handle.net/2066/169185
http://hdl.handle.net/2066/169185
Publikováno v:
Social Development, 23, 4, pp. 651-665
Social Development, 23, 651-665
Social Development, 23, 651-665
Item does not contain fulltext This study examined whether early adolescents' classroom aggression predicted their aggression in a one-on-one dyadic setting, and whether early adolescents' classroom victimization predicted their victimization in the