Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Langwenya, N."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Casale, M, Cluver, L, Boyes, M, Toska, E, Gulaid, L, Armstrong, A, Shenderovich, Y, Rudgard, W, Zhou, S, Langwenya, N
Background: Identifying risk and protective factors for adolescent antiretroviral therapy (ART) adherence is a public health priority, given high HIV-related mortality in this population. An area that merits further investigation is the relationship
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1064::e2f87437a6581abfeb19552ce4809a8a
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:aa249e60-329c-46a3-9719-bd31bdeddd40
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:aa249e60-329c-46a3-9719-bd31bdeddd40
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cluver, L, Toska, E, Hodes, R, Orkin, M, Gardner, F, Boyes, M, Sherr, L, Casale, M, Carty, C, Gittings, L, Langwenya, N, Natukunda, H, Pantelic, M, Zhou, S, Vale, B, Haghighat, R, Wittesaele, C, Evans Gutierrez, V
This report summarises the study findings and impact of a research project implemented jointly by the Universities of Oxford and Cape Town: Pathways to survival: identifying psychosocial, family and service mechanisms to improve anti-retroviral adher
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1064::9ef49722727cf3becc0468c990459c2d
http://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:
http://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.