Zobrazeno 1 - 10
of 128
pro vyhledávání: '"Language of Achievement"'
Publikováno v:
دراسات: العلوم التربوية, Vol 50, Iss 4 (2023)
Objectives: This study aimed at investigating the effect of implementing an instructional program based on critical thinking skills on developing English language writing skills among eleventh grade female students. Methods: A quasi experimental st
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3cec90a774b9434b9efdd8f2abe13477
Autor:
Limpo, Teresa1, Alves, Rui A.1
Publikováno v:
British Journal of Educational Psychology. Dec2014, Vol. 84 Issue 4, p571-590. 20p. 8 Charts, 1 Graph.
Autor:
Zhao, Yanlin, Yang, Lianrui ∗
Publikováno v:
In System July 2023 115
Autor:
Farris, Pamela1 pamelafarris@comcast.net
Publikováno v:
Illinois Reading Council Journal. Spring2008, Vol. 36 Issue 2, p13-17. 5p.
Publikováno v:
In Thinking Skills and Creativity June 2022 44
Autor:
Minjuan Gao
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
Although self-perceived language proficiency has recently been found to influence foreign language enjoyment (FLE), rigorous assessment of the causal relationship between actual second language (L2) achievement and FLE has received relatively little
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1bc35c7232ff429e9999ae1a66d2959f
Autor:
Drew, Sally Valentino1 drewsav@ccsu.edu, Olinghouse, Natalie G.2, Faggella-Luby, Michael3, Welsh, Megan E.4
Publikováno v:
Journal of Educational Psychology. Oct2017, Vol. 109 Issue 7, p935-955. 21p.
Autor:
Samsul Ependi
Publikováno v:
Primary: Jurnal Pendidikan Guru Sekolah Dasar, Vol 7, Iss 2, Pp 256-264 (2018)
The fundamental problem that is always faced in learning Indonesian in SD Negeri 012 Pangkalan Baru is the low activity and learning achievement of students whose development is less encouraging. Therefore this research was conducted aimed at overcom
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7998b7b965e144bdb22aea3581eab99c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.